Intensiv onsdag!

Igår var det full rulle för min del..
Började dagen med att släppa ut hästarna och göra klart stallet innan hovslagarn skulle komma klockan 8. Då hade jag hunne slänga på Quattro träning outfiten och lastat honom i trailern.
Hovslagarn fick börja med Ladie medans jag åkte till Kungsnäs för att rida Quattro för Ia. Sedan fort hem för att byta häst till Ladie för att Qu skulle få nya skor och Ladie skulle få träna.
 
Båda hästarna skötte sig fint både med skoning och träning. Sedan packade jag iordning för vår resa till Örebro idag.
 
På kvällen sen kom min sambos dotter till oss hon ska utomlands i helgen och ville mysa med oss innan hon skulle vara borta.. Vi lyxade med popcorn och mug cake..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback