Svar på fråga!

Svar:
Hej Emma och tack för din fråga :)
När vi började med ettorna startade vi med att rida på kvartslinjen och därifrån byta fram å tillbaka bara en gång. När vi klarade de en gång ¨på varje sida utökade vi till en gång efter första hörnet och sedan en gång innan hörnet kom igen. Sen när vi blev allt mer säker provade vi med tre och sen vidare. Problemet när iaf jag kom över 3 byten började de bära iväg så vi fastnade lite på att bara kunna göra max 5 byten men då fick jag tips om att göra två el tre byten lägga volt och sedan prova göra en tre fyra stycken igen. Jag jobbar fortfarande med detta och har låångt kvar innan vi är helt befästa idag klarar vi av 7 om jag har honom ordentligt med mig men han blir lätt för het så för tillfället när vi laddar inför tävling ligger de lite på is.
Här är från i november när vi ganska precis börjat med ettorna..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback