Vi gör om inlägget..

Förstod att inlägget om upplägg inför tävling skulle bli rörigt så vi gör om det,
 
För mig ser veckan inför tävling lite olika ut beroende på när Ia är här och hjälper oss men för denna vecka ser upplägget ut som sådant.
 
 
Jag brukar alltid lägga upp min ridning med tre dagars intervaller med lugnare pass dag ett och hådare dag 3. Anledningen till fyra pass innan tävling är mest för mig egen del ska kunna lägga upp passen utifrån hur han känns, skulle han vara jätte fin på torsdagen kan jag bara ta ett enklare motionspass fredag men om de skulle vara katastrof torsdag kan jag rätta till det på fredagen utan att få panik.
 
Hoppas att inlägget blev bättre förklarat den här gången så ska jag ta alla packnings förberedelser och annat man planerar i ett till inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback