Sportlovs helg!

 
 
Va dålig jag är på att skriva på helgerna..
I fredags var det Ia träning i Gnarp. Quattro var faktiskt jätte fin, vi jobbade med piaffen, paffage och byten i varje samt lite galopp piruetter.
Lördagen var vi på shopping tur Fia, Elvira och jag. IGEN!! Den här gången blev det ett par stövlar till mig, vardags skor, fritidsbyxor, lite köks prylar och ett koppel till Nemo.
 
Sen åkte vi hem och Elvira hjälpte mig med Quattro och Diezel. Först red jag Diezel medans Elvira skrittade Quattro så skiftade vi sen. Gjorde likadant på söndagen, de blir väldigr tidseffektift att göra på de viset.
 
Idag ska Diezel få gå ett lättare pass i ridhuset och Quattro ska få skritta ut för i morgon är det Ia träning igen och då ska bägge grabbarna få träna.
 
 
Lite taskiga bilder med de bju ja på :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback