070802 // 465


nu va de juh bra länge sen man skrev här men ja sitter juh inte vid datorn så mycke nu när de är sommar..
nu förtiden är jag med christian hela tiden förutom när han jobbar då ;) helgerna tillbringas ofta i foppas edsel hyfsat onykter med roligt folk men de blir inbte lika roligt när christian kör men de är juh bättre än att inte åka alls :D idag ska ja först till stallet sen ska ja på stan med mamma å sen med malin :D malin är här nu men bor hos ficher så i kväll ska vi ut å äta ja johanna malin christian och kanske ficher de vet jag inte med de är juh inte omöjligt :) va å badade i går med eller a inte ja men björn fredrik å christian bada å jag titta på :p hehe har juh bara bada en gång i år å de va inte så frivilligt ;p men jag vart faktiskt litesugen i går kanske kan dra med mig pojkarna idag med dom brukar juh vilja så kan jag bara med :D vill även ha pärlan pappa aldrig åker å kolla på :/
nej men nu orkar ja inte skriva mer ska skriva varje gång ja sitter vid datorn  nu har ja bestämt :p



/i älskar sin christian silwer -v-
image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback