2007-03-17

Piggare idag ingen feber :D har inte hunne med så mycke.. bara vart å hämta pris på skandic en pukal å lite blommor =)

Just ja va med om en typ nära döden upplevelse i dag också med de där lilla monstret jag äger :P hundar borde fasen kopplas när dom är så jäkla trögfattade..!! De är okej om man har hundarna lösa om man har lite koll på dom å dom vet hur man ska uppföra sig å inte springa runt som nå dårar snart kommer juh fasen dom där hundarna bli påkörda av Classe ochså !! De kom iaf två stora jävla saker i stalle å skrämde typ skiten ur både mig å arthur sen så stack arthur iväg å typ hoppa över en två meters snöhög.. ni skulle bara se märkerna de ser ut som om hästen har bryte bena fattar inte hur han kom över :O men jag är glad att jag satt kvar iaf å att ingen såg för då jäklar hade dom skrattat de måste sett jädrans kul ut :P hehe men men man är juh så jäkla bra å sittakvar ochså ;) men de där monstret är fan såm ett bomb med vår känslor helt omöjlig att ha å göra med ute ;)

Men nu sitter jag bara här har härjat lite med pappsen men de blev inge choklad krig den här gången :P lillsyster kom nyss hem å de va nog bra att hon fick en telefon mer stegräknare ungen har juh fasen till åmed börja röra på sig :P

Är jäkla sugen på å gå på spinningen i morron men gör jag de blir jag väll säkert dålig igen =/ ska juh med jossan å tävla så jag får väll jobba lite då iaf... blir ju´h så jädrans rastlös av å bara sitta hemma hela tiden också snart börjar ja väll ta med hunden ut på långprommisar eller nått sånt sjukt som aldrig händer så får jag juh inte träffa Elias nått heller de får mig juh bara å villa springa till haga varenada da :D..

Vet igentligen inte riktigt va ja känner nu asså.. äre bara kille ja är ute efter eller är de personen i fråga?? Gillar verkligen dig otroligt mycke Elias men kan du inte släppa ditt ex??

men va fasen pappa somnade i massagestolen så jag har ingen å härja med =7 vecker nog han eller nått:P


Kommentarer
Postat av: louise

10102 steg är rekordet :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback