071009

sitter på skolan nu har svenska .. funderar på å gå hem då ja har ont i huve och mår illa =/ men jag vet inte....

i helgen har jag total rensa älsklings rum hittade massa med skrot ;p hehe nu är de rent å fint :D rumme känns så jäkla mycket större nu med :D så i lördas åkte vi bil eller vi stod mest utanför espan medans "gubbarna" prata med folk :p sen åkte vi runt en del och blev stoppade av polisen för att vi inte hade nått skatte märke å jag vart så jäkla nervös HATAR verkligen poliser fasen vilken respekt ett yrke kan ha :O sen har de mest vare mys bara :)

har nyss diskuttera om drömmar och verklighet riktigt roligt faktiskt när alla är seriösa :D bra tomas att du va med å styrde upp ;) hehe

å johanna bra att du också gjort en blogg :D jiipppiii :p hehe


ska nog hem nu mår inge vidare :/
hejhopp

vill alltid ha dig vid min sida älskling  -v-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback