071022//385

Måste börja räkna ner igen inte så långt kvar nu fyller juh snart 17 !   19 dagar ! :D

I dag har dagen vart riktigt lugn :) först hade på morron körde ja lillsyster till granlo å mig till lotta :D fick fet paniken när ja inte fick i ettan :o hehe aja på skolan hade vi först fek b där man inte gjorde så där himmla mycke eftersom de är prov på torsdag så man ska väll igentligen plugga men med mig johanna lotta å emma i ett rum blir de inte mycke pluggar :p sen fick ja reda på att ja inte klarade matte provet så de blir omprov på onsdag men de ska jag nog fixa :D sen va vi å lämna tillbaka kameran som vi lånat över helgen och även hett sönder på nå vis vilket vi senare vig 4 fick skit för men vi kan juh inte va mer älig än å säga sanningen så....
efter lunch hade vi boxning på jocks jag vs lotta :D skiiiit jobbigt !! vi slutade vid 2 å pratade lite med billman om företaget sen promenerade ja å lotta hem till henne bytte tvättid och köpte pizza :D hehe de va vi värd efter boxningen :p sen va ja med adam en sväng kikade hur han bodde å pratade lite :D kikade även på epan ;) så mysikt =D du är som den perfekta killen och kompisen ska vara du =)
efter de åkte ja till stallet red å så å nu är ja hemma sedan några timmar duschad å så .. skulle behöva plugga men de orkar ja inte med ... så
fick även skolkorten i dag dom va faktist rätt fina :D

nu VILL jag att du kommer hem börjar bli tomt !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback