070906 // 429

så har skolan börjat igen :/ bor halvt hos älskling nu lättare å ta sig till skolan så :D har varit sjuk nu ett par dar å fått lite svårt att sova men jag ska kolla med mammsen om hon kan fixa så jag får nått man kan somna lättare med ..
sitter hemma nu (hos christian) blev lite svartsjuk när jag såg hans bilder på datorn men jag vet juh att de är gammalt å glömt men de är inte lätt att koppla bort de är jobbit men de måste jag dras med.. ahr juh också kill kompisar så christian känner säkert lika dant men ändå .. : (

I går hade vi iaf vart tillsammans 5 månader -v-  eller a kännt varann sen dess men de är juh nästan samma sak :p hehe

älskar iaf dig christian även om jag måste vara svartsjuk över ditt gamla ... :p image7 tihi sötaste ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback