2 april 2008

Har varit jätte konstig dom här dagarna nu inte äte eller gjort nånting..
Känns som om jag liksom har tvilat på mig själv, mina egna tankar å handlingar liksom men jag vet inte..
Det kanske är så att när man saknar någon alldeles för mycket så kanske man börjar tänka på annat bara för att slippa den där jobbiga längtan efter de men vill ha!! ?
Men jag älskar Christian och det kommer jag alltid att göra de är de jag vill och inget annat... !

Jag blir nästan lite ledsen men när min syster äntligen hittat nått som gör att hon blir glad och går att prata med då bara skiter allt sig.. men man kan juh altid hoppas på att hon blir en ny person nu.. jag vet att jag inte ska skriva de här men du.. de är ingenfara jag skriver bara för lotta å johannas skull men mest lottas faktiskt :p
nej nu tycker jag att du ska ta å träffa nån vettig som är lite seriös å inte tror att han är 15 eller så...!!

24 dagar kvar till avfärden mot mallis så jäkla härligt!!
Det kommer bli en resa att minnas för livet ingen tvekan !!

På tisdag fyller lotta 18 :)
 hoppas att ni får det roligt då brudar när ni blivit tillfixade å allt :D tihi men vi får juh först hoppas att dom inte gör oss gräsliga de är juh inget man vill visa på en första krogrunda lotte eller?? :p
hehe de kanske inte spelar någon roll heller då är man juh full också ;) 

nej nu har jag skrivit ganska mycket ska avrunda..
en sak bara på lördag var det ett år sedan jag och Chrisian träffades första gången den dagen är speciell någon som vill vara med och fira ?? :D



Kommentarer
Postat av: Lotta

hihi vad rolig du är :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback