julhelgen...

nu har jag inte hunnit med å blogga på ett tag så jg uppdaterar lite nu =)

ska börja med å önska en god jul till alla =)

Jobbar en hel del nu riktigt roligt faktiskt =) men jag blir sjukt trött med =/

min julafton började med att jag och christian sov på tok för länge och sedan åke jag med lollo till märta och carre =)
efter de så stressade vi som tokar för att hinna hem till farmor å farfar innan kalle anka men av någon jävla andledning så tyckte jag att de var bättre att förstöra denna dag och parkerade efter vägen såhär :o

som tur va så gick de bra för oss julle å victor som också satt med i bilen.. =)

igår va vi på railway de va okej men inte så bra band men de gick å dansa endå =)

nu måste jag sluta för att kissen hoppade upp på¨spisen å brände sig =/
tjing..

märkte att de inte visas nå bilder men jag ska försöka lägga upp dom ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback