13/2 2008

Ännu en dag av tomhet... Det är så Jäkla jobbigt att leva utan den man älskar nu när Christian är på nån övning och inte kan ha sin telefon känns det så jäkla tomt.. jag pratar inte med någon å jag gör ingenting... JAg har júh vänner så jag skulle juh kunna hitta på nåttt men jag är juh som jag är å skiter juh i å höra av mig med !! Hoppas iaf att Christian kommer hem i helgen som det är sagt men man vet juh inte..

Jag åker iaf på söndag så alla vet blir borta ett tag ska bli rätt skönt å slippa slava åt carro hela jävla tiden... Sen i morgon har vi stall möte och jag tänker inte ge mig med att vi ska ta fodringar för tomma boxar....

Nej nu ska jag se om de går å få tag på Christian SAKNAR honom så jäkla mycket det går inte att beskriva..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback