12 maj 2008

Hemma igen efter några dagar nere i nyköping och norrköping.. tävlingarna har gått okejj mycke missar stora och små men galopp programmet i lördags på märtisen var helt suuper hon har aldrig gått så bra :D!! men glöm inte att det bara var i galoppen ;)

Var med min älskling några få timmar lördag och söndag sen tävlade jag masse igår med ..

men han kommer juh hem på fredag igen :D såå skönt att jag får ro om honom hela helgen då =D

Nu sitter jag på skolan och väntar på lunsch :D har vart på stan på rasten föut och hittat mitt nya mjukglass ställe muuums så gått :D
Lotta är inte här idag hon pluggar ;) lycka till sen gummsan ;)

nu ska jag inte skriva mer är så dålig på de.. :p

ciao!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback