6 maj 2008

HAr nu kommit hem igen från mallis haft en grymt kul vecka inte särskilt utvilad men roligt har det varit =D
vi umgicks med massa norrmän som var som dom var.. :p
Villl tillbaka !!!!!!!!!



Kom juh hem i lördas var med Christian och åkte lite bil sen var det tävling i söndags och nu är vi fördig kvalade till sm jag och märtisen :D så himla skönt!! fick även en placering med massen han var jätte duktig och jag ser verkligen fram emot att få tävla honom ännu mer :)

Igår var jag på sjukhuset med madde vi pratade rätt mycket och jag berättade massa som hon LOVADE att inte säga till mamma !!
MEN så idag så var de nått som hon var sur över och hon sa till mamma att jag hade gjort nått dom inte hon fick göra när hon bara var 17 ... och att mamma skulle fråga mig va de var så de va juh bara å berätta för mamma då... men hon ska fan inte tro att jag håll käften om de jag fick höra heller så nu vet hon också madde !!!!!!!!!!!

mamma brydde sig inte så mycket om piercingen och förstod att det mest bara var en impuls grej men hon sa att hon iinte förstod varför jag hade tagit den men de gör jag juh inte själv heller så....


nu har jag iaf fått sms från min "förre detta" syster som säger att vi inte längre är syskon men jag SKITER i de är du så jäkla omogen så får du fan vara de jag orkar inte bry mig om dig så jäkla SKÖNT att du flyttar.. och tro fan inte att jag tänker försöka hålla kontakten med dig heller !!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback