gott..

Så har man gjort sin första dag på apun har gått jätte bra men jag har ont ifötterna nu :p

började min dag med att släpa ut pollarna och fixa klart i stallet fick hjälp av christian med :D
sen var det till att snabbt åka hem och sätta på de tre naglarna som lossnat innan jag for in till brista =)
jag tror att jag kommer trivas riktigt bra där de kommer bli roligt :D
när jag slutade åkte jag bara hem och så kom bror och christian och hämtade mig så åkte vi och käkade på resturangen där i haga va den nu heter.. gott gott gratis är alltid gott :p tihi
nu är jag bara hemma och funderar på att plugga lite teori innan jag går och lägger mig vill bli klar med alla faser till fredag :D.. men nu ska jag plugga lite!!
cya !!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej hej!! :) Hoppas att det har gått bra för dig idag på jobbet:)?!?! Själv så har jag bara latat mig hela dagen :) hihi!! Sååå skönt!! Kram kram

2008-11-05 @ 16:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback