helgen slut...

Så är helgen över och de är snart dax för sängen att få sällskap...
Christian har lämnat sundsvall igen för att i två veckor städa undan efter sig i stockholm innan han flyttar hem igen =)

Kvällen igår var inte sådär jätte händelse rik förns jag kössade hem mina älsklingar där på gammla sop tippen :p tihi
Christian somnade strax efter 6 och gick inte att få liv i så jag kikade på lite film och satt vid datorn tills marie och mats ringde och beställde rackar issa köss :p
älskar er två fasten att ni hade fått i er lite många öl =) tihi man har alltid roligt med er =)
och du mats!? kom på de de är ju inte du som ska med mig hem de är ju jag med dig så jag får använda mitt sova borta kitt :p tihi
Tycker lite synd om marie med som var tvungen att kliva upp för att jobba =P

efter att jag kört hem dom så kröp jag försiktigt ner brevid min alldeles egna älskling som typ hade svettats ner sängen så den var ju väldigt go och varm iaf =)
vaknade efter ca 4 timmars sömn av att christian kröp närmare och ville att jag skulle vakna =/
blev lite grinig och fick förklara för honom att jag inte hade såvit så mycket eftersom att han hela kvällen sa åt mig i sömnen att inte ligga brevid honom :o
men jag älskar honom ändå han är lite speciell och jag måste ju förstå att han var trött efter en hårt vecka i skogen =)

Efter att jag lämnat av christian på tåget mötte jag lotta =) hon släpte av daniel med =) så åkte jag och plockade upp johanna =) hon följde med till hästarna och gjorde klart sen åkte vi hem till henne för att kika på Andra Avenyn :D tihi

men nu ska jag krypa ner under täcket iaf =)
cya!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hur kom det sig att sängen va svettig och god? Bara en liten nyfiken fundering :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback