mysig kväll igår..

har nästan precis kommit hem från stallet eller jag har hunne fika med :p
sov hos johanna inatt då jag inte orkade åka hem igår kväll .. =)
vi kikade på film med viktor, oscar, niklas, junior och jonas om jag minns rätt med namnen :p tihi de blev saw 4 eftersom vi inte hade nån sladd till datorn så vi kunde kolla på 5an :p men om jag ska vara ärlig så var de väll mest på grund av filmen jag stannade hos johanna över natten :p tihi
sen så var det ju bara att pallra sig upp ändå för att släpa ut pollarna sjukt fint väder de är idag iaf =) märtisen var över glad över snön blandat med solen hon såg så himla nöjd ut där hon stog och snegla över ängarna samtidigt som hon mummsade i sig höt =)

skulle igentligen rida för marita med masse idag men hon har blivit sjuk =( så jag åker bort med honom till kungsnäs ändå =) ha inte hunnit med honom och arne men de ska de bli ändring på nu har jag bestämt !! tihi

nu tänkte jag plugga lite teori men jag tänkte att jag skulle städa ur bilen lite ochså :D
tjing :D

Kommentarer
Postat av: johanna

haha nejmen:D blev du lite skrajj ?;)

2008-11-16 @ 15:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback