uppdatering...

okej okej jag ska upptatera :p tihi

har inte skrivit sen i tisdags så jag börjar väll på onsdag då :p

Onsdag:
Klev upp och släpade ur hästarna fixade lite och tränade masse och märta för ia sen =) båda två var jätte duktiga =)
sen så ringde bemanningen och undrade om jag kunde jobba på alnösol så jag ställde upp och jobbade några timmar där på kvällen =) riktigt mysiga människor man jobbar med iaf =)
sen åkte jag hem och kikade på efterlyst men somnade i soffan när de va dax för insider =( =P

Torsdag:
morgonfoding även idag.. sedan var det dax för jobb på boom blev kvar där ända till 7 men de gjorde inte mig något fick u lära mig hur dom stänger ner å så =) sen åkte jag hem och somnade direkt så himmla skönt =D

Fredag:
äntligen så fick jag sova ut lite men de blev lite stressigt iväg till boom ändå blir ju lätt så när man tror att man har gott om tid på sig :p tihi
älsklingen min kom också hem =D sista permisionen nu innan han muckar.. BARA 2 veckor kvar =D=D=D
vi åkte på förfest eller gick (alla bor ju grannar i naksta :p ) och eftersom jag var nykter så hade jag väll inte så där jätte kul men de är roligt å höra va killar eller framför allt lale och björk diskuterar om på fyllan :p tihi
körde sedan ner dom på bk och åkte för att prata lite med johanna men de blev så att jag fick johanna att följa med mig så vi gick in på bk och satt å pratade hela kvällen till dom stängde och alla ville ha köss hem =)
de blev ju också självklart max innan sängen :p

Lördag:
så har vi kommit till idag då.. både jag och christian vaknade 9 =) låg i sängen till 11 kanske sen åkte vi upp till farmor och farfar för att farfar fyllde 70 i tisdags :D 
de bjöds på god mat och fika =) 
nu har vi kommit hem och jag tänkte plugga lite teori innan vi ska hitta på nått till kvällen..
förslag välkommna :D tihi

Cya!! 


Kommentarer
Postat av: Marie & Mats :)

Tack så hemskt mycket för hämtningen :). Det var verkligen kanon snällt!! Tihi lite mycket dricka kanske skratt. Blev en jobbig dag på jobbet ;)

Kram

2008-11-23 @ 23:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback