Körkort!!!

nu ska jag äntligen uppdatera lite så marie har nått att göra där hon ligger nerkrypen i sängen =/
fö de första så har jag idag klarat körkortsteorin plus uppkörningen.. så nu har jag också KÖRKORT!!! tihi
fy fasen vad jag har varit nervig hela dagen :p
gjorde ju teorin på morgonen å de var nog de värsta jag varit med om men de var en otrolig lättnad när jag fick se resultatet.. sen satte jag mig och började med b korts teorin på körskolan medans jag väntade på min kära storasyster vi gick en sväng på stan och åt lite lunch :D fick också min födelsedags pressent av henne en Christina Agulera perfym :) tihi
sen gick jag upp på trafikskolan och väntade en stund på att jag skulle köra lite med jenny innan uppkörningen.. vi körde en sväng runt stan och startade i backe å lite så =)
väl nere på vägverket så fick jag köra med en jätte mysig gubbe var inte så nervös då faktiskt men man var ju liv rädd för att göra nått fel..
fick börja med att kika under mororhuven och berätta för christer som gubben hette vad de fanns där under och vart man fyllde på allt =) gick bra.. =) sen fick jag köra upp brevid bion så jag kom ut på E14 mot stockholm. därifrån fick jag följa skyltarna mot E4 stockholm tills jag nästan kom till bredsand.. där fick jag svänga av till vänster upp mot ett rött hus och över järnvägen.. dit allt prickfritt =) sen uppe där på den lilla krokiga och gubbiga vägen fick jag backa in på en uppfart och sedan fortsätta åt samma holl jag var på väg så jag kom ner på E4 igen.. där fick jag då köra in mot stan igen och in igenom skönsmon.. och ner på E14 igen fast mot matfors på bergsgatan.. där fick jag köra ner mot hedbergska och första till höger så jag kom på vägen som går bedanför bion igen där fick jag svänga vänster och åka till baka till vägverket.. allt sammanlagt tog max 15 min och därför trodde jag att jag hade blivit kuggad men icke då så nu har jag äntligen körkort =) tihi
imorgon ska jag boka tid för teorin på e körkortet hoppas att jag får de så fort som möjligt vill ha uppkörningen på de snart :D
sen nu på kvällen har jag kört runtlite med johanna och haft en liten andra avenyn kväll då johanna inte är så insatt så hon hade missat några avsnitt :p tihi
men nu ska jag sova ska jag upp tidigt för att köra upp märtisen till härnösand i morgon hon ska vara där till halv 8 i morgon bitti :p :o

måste också lägga in en bild på min fina pressent från min lilla syster :D tiihi

Kommentarer
Postat av: Marie

GRATTIS IGEN!!! :) Skoj att det gick så himla bra! Mats och jag ska också ta e körkortet nu. Men vi måste ju springa iväg och göra en synundersökning först:( Kram

2008-11-13 @ 23:53:26
Postat av: Saris

GRATTIS TILL KORKORTET !!!!!!!!!! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback