hoppning på schemat igår...

Har precis kommit till skolan. Ska greja med hemsidan till UF ganska skönt faktiskt de är lite roligt att pyssla med de :D
de är lite små tomt på folk vi är bara 6 st än och vi började för en kvart sen :p hehe

hade morgon fodring i morse lerit och jävligt men de går juh oftast bra ändå =)
ska upp till stallet sen och röra märta lite =)
hon har varit så himla fin nu en vecka så jag har nu bestämt mig för att ta med henne till umeå också så jag kommer rida ihjäl mig där uppe :p tihi
hoppade även med aramis igår i ridhuset de gick rätt bra vi fick samma sorts fel som när vi brukar tävla vilket var bra så vi kunde se på felen och rätta till de :) sen gick han as bra =)
meany var så jäkla pigg snacka om att jag skulle dö om jag hade en sån häst de går juh faligt snabbt när hon rider :O och elsa var fin hon med jag tycker du ska försöka hitta henne jossan och ha kvar henne hon är så himla fin när hon går bra :D..

Men nu ska jag väll ta och jobba lite måste också leta rätt på min mentor så jag kan prata med henne lite om fredag när jag ska ner till karlskoga på begravning.. =/
skriver ett inlägg i kväll så få vi se va som har hänt under dagen :D

Kommentarer
Postat av: sara

Nu ska jag och jossan göra en hoppfilm på hovstallets hopp hjältar. Lägger ut den på bloggis ;-) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback