praktikplats ordnad...

nu har jag pluggat lite teori.. men jag blev så förbannat less efter att ha fått tre 63er på rad säger johanna min käre vänn att man ska ha 64 tro att jag tappade sugen på att plugga då....
men men sånt är livet och jag ska snart dra mig till sängen men de är juh efterlyst och jag kan inte slita mig från de ska bli den nya gw persson jag ;p tihi..
men nu va de slut så jag kanske ska ta mig en tripp till sängen ändå :p
har också idag fixat praktik plats vilket var oerhört skönt .. det blir boom i birsta lite spännande sådär då man inte kan mycket om den typen av varor.. :p tihi men ja kommer nog lära mib´g mycket =)

men nu ska jag gå till sängen cya =)


Kommentarer
Postat av: Marie

Jaaa ska vi plugga tillsammans :)?!?!?! Kram

2008-10-22 @ 19:24:18
Postat av: johanna

haha, vet inte vad som hände(a) men fick mig ett litet bryt och tyckte att den behövde försvinna ;p så väntar på att karro ska ta sig tid och göra en ny ;) jasså?:o vad skaru söka då?;) krimonologi programmet?:D

Postat av: Sara

Jaaaa!!! Du och Jossan kan åka tillsammans och hälsa på mig :-) :-) Kommer sakna ihjäl mig efter er !!! Vem är Arne och Hasse??;-) Jag kommer hem över Jul och Nyår. Då vill ja rida Meany och Märtis!!

2008-10-23 @ 08:25:23
URL: http://sarizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback