ojojoj vilken kväll...

ojojoj vilken kväll...
men jag böjar med dagen :p tihi kravlade mig ut till bilen strax innan 7 för att åka ner till körskolan och köra i 80 min... gick riktigt bra å nu är de bara 20 dagar kvar till uppkörningen och teorin :D wiiiie!!!
skolan sen bara en massa jobba ikapp jobb.. är riktigt stolt över min prestation så här långt i skolan har inte så mycket som ligger och släpar vilket jag är grymt tacksam för...
efterskolan bar de av till min lilla märtis för att snabbt som tusan göra klart allt och åka och rida arne men han var inte på humör idag och jag blev väldigt less på honom... =/ men men sen kom mammsen med käk och jag kastade i mig de och bytte om sen bar de av till min lilla söta lilla fisjohanna :p tihi tror de är första gången någonsin som jag kommer tidigare än vad jag sagt :p tihi så kom mongo issa och vi gick ner till hemköp för att köpa karra och senare släpa iväg oss till tonhallen för kvällens höjdpunkt.......

Musikalen Hair..
förstod dock väldigt lite men helt plötsligt står det 9 snoppar framför en..
gissa om man blev lite skednedrad :p tihi men heta va dom och tur va väll de =)
mitt issas och johannas betyg blev...
9 av 9........



........SNOPPAR!!!
tihi

nu ska jag sova för i morgon blir de rusnings dag med umeå resa
 skriver i morgon med de behöver ni inte oroa er för :p
tjing.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback