stallplats ledig...

sitter på skolan som vanligt :p käkar lite godis men jag har redan lessnat på de :p
vi ska alldeles strax kolla på film med pykologin vet inte va vi ska se med nått bra blir de nog =)

klev upp strax efter 6 i morse. hade körlektion kvart över 7 :o gick riktigt bra tränade enkelriktat och rondeller :D
efteråt åkte jag till lotta och sov till 11 såå himla skönt :D å nu är vi på skolan för lite sund inlärning ;) hehe

Vi hade stallmöte igår de gick väldigt bra vi delade bara ut de fodringar som carro haft så hästarna får mat =) sen så är det även bestämt att Kristina kommer första november =)
Du ska veta att du är riktigt välkommen :D

vi söker också någon som har en ponny som vill ha stallplats hos oss. =)
det är bara höra av sig till mig om du är intresserad =)

nu ska jag kika på fimlen tjing :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback