uppdatering...

har juh inte uppdaterat i helgen pga en issa med alldeles för mycket att göra och tänka på..
iaf..
Fredag: skolan först sedan åkte jag johanna och issa till stallet och fixade klart där sedan åkte vi till lägenheten och fixade till oss .. sedan vid 8 bar det av till biteline för taco buffé med Sara, Jossan, Johanna, Issa, linnéa, Bella och lotta.  AAS äcklig köttfärs :o vad hade ni gjort med den ?!?
efter de gick vi och to stämpel på lyset/avenyn. och senare gick vi och förfestade lite på Harbit.. rolig kväll när älskling och alla andra dök upp...


Lördag: klev upp rätt tidigt för att hinna med dagen. var i stallet och grejade lite =) senare kom bjöörn hem till oss och jag bjöd dom på en romantisk middag :p


sen var det dax för stailing till kvällen beök på olerys =) blev en sjukt rolig kväll men den slutade med en väldigt onykter brud ;) tihi

tappade även halva min lillfinger nagel på högerhanden när jag och björn dansade =/
Men vi hade sjukt roligt allihopa :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Fina bilder på er, bra att du är flitig med kameran :-) Och vilken häftig bryl lugg. Vem va den onyktra bruden?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback