amerikansk fotboll...

nu sitter jag på skolan de är psykologi som gäller...
imorse hade vi idrott med amerikansk fotboll =) riktigt roligt men de va bara jga och lotta som va tjejer så när killarna skulle tackla mig och lotta med alla skydd for vi juh som nå jäkla vantar :p hehe men jag var juh den enda iaf som får på en vurp i vattenpölarna och gissa om jag var blöt :p hehe
men de var jäkligt roligt och det ör juh de som räknas =D
Men jag började min dag med att mysa lite med katten och hunden innan jag steg upp och åkte till stallet för att släpa ut hästarna i spöregnet de va synd om dom =/ men märtisen fick sitt tjockaset vintertäcke med hals så hon klagar nog inte =p

Idag blir jag och johanna iaf sambos och min mamma fyller år..  kommer ha så sjukt mycket att göra idag måste rida märta, åka och handla, fira mamma och massa mer...

men nu ska jag fortsätta greja lite så jag kanske får sluta lite tidigare :D tjing

Kommentarer
Postat av: Sara

Tävling i min blogg Issa. Va fokuserad! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback