värmlands besöket..

nyss hem kommen från värmland.. =) rätt skönt men jag trivs där nere de är liksom sån gemenskap..

var ju på begravning i går... den var så himmla fin med väldigt mycket folk... bo-göran var polis så jag tror hela karlskoga poliskår var där.. fyra stycken stod och av bytte varandra med flaggor framme vid kistan och jag tror inte en människa gick ur kyrkan utan att ha fällt tårar.. det är helt ofattbart att en person kan vara så omtyckt som bo-göran var kan ni tänka er att det var mellan 200 och 300 stycken på begavningen och alla dom människorna har olika minnen från bo-göran.. för mig är de het ofatttbart hur man kan vara älskad av så många.. och som prästen sa om man ska vara så snäll och sosial som person måste det finnas någon att hämta den lyckan utav.. ing-marie.. du är en sån helt underbar person som har så mycket kärlek inom dig.. varför skulle han försvinna från dig så tidigt? varför han belv bara 63 varför?
den enda teorin jag kan se de måste vara att gud var svart sjuk på bo-göran för jag tror inte att någon kan vara eller bli så älskad som bo-göran var.. ingen kommer heller aldrig någonsin vara så snäll och orka ställa upp som bo-göran gjorde.. och de kommer vi andra att få leva med men en sak måste jag lägga till innan jaag avslutar och de är att jag är VÄLDIGT tacksam att jag var en av alla dom som fick den kärleken utav dig och din familj...
efter begravningen så åkte vi på minnes stunden med kaffe och så där var det ca 170 personer och massa rörande tal..

men när vi alla hade samlat oss och alla började röra sig hem över så bestämde vi tre syskon oss för att åka på hockey de var Bofors mot Malmö.. Jag hejar på Bofors jag men eftersom att mormors gudson spelar i Malmö så fick man juh holla ett öga på dom med.. och malmö vann till slut men jag madde och lollo var bara kvar till andra perioden var slut och då ledde bofors men de tappade bara för att vi inte va kvar tror jag .. tihi

idag var de ganska segt på morgonen vi skulle åka hem vid lunch men bestämde att vi skulle se lite på alex min kusins hockey match så vi blev kvar till tre ungefär.. så jag fick börja köra hem förde till fagersta så bytte jag och pappsen sen.. tror pappa tvingade mig att köra sveriges krokigaste väg tror jag.. tihi men de gick bra jag sitter ju hemma i sundsvall igen iaf .. tihi

visst de jag prov körde ju morfars nya bil med idag en riktigt roligt liten bil..

men nu ringde fredrik och frågade om jag ville med på raggarbrudar de tror jag fasen jag nappar på den va juh så sjukt jävla bra .. tihi höres ..
la bara upp en bild nu men måste också till lägga att imorgon är min sista dag som blondin för på måndag blir håret såhär igen ...
 
None

Kommentarer
Postat av: Marie

Vill du inte vara blondin längre?!?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback