ännu en andra plats....

skrev ingenting igår men min dag i går var fullsmockad :p tävlade på nästet med Aramis.
blev lite sur på honom i 90n men vi slutade ändå 2a :) sen i 1m så fick vi ett skit pet så jag fick inte visa sara mats och christian min super sväng :p men tjurig som jag är efteranmälde jag mig till gnarp på söndag =)
Sen på kvällen va vi till britt och tore eftersom tore fyllde år :D

Nu sitter jag i skolan och har näthandel B. lite små trist men de är juh prov på måndag så de är bara att plugga på =/ i eftermiddag har vi roland bästa läraren john bauer gymnasiet någonsin har anställt !!

sen efter skolan ska jag och Christian städa ut transporten och fixa lite sen ska vi väll hitta på nått roligt :p

nu ska jag fortsätta plugga tjing :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback