flodhäst....

sitter nu i sängen med christian som har gjort illa knät lite grann :( Fullisen skulle hoppa över ett staket och ramlade som en flodhäst på benet så att knät hoppade ur led :p
sen när han kom ner till stan va han så full att dom inte släppte in honom på bk :p hehe

min kväll började med tacos på biteline med jossan sara linso krille robert och kristiana tror jag hon hette :p sen körde sara mig till marie och mats där jag drack lite öl :) sen pynttade jag trädgården lite :p hhehe
efter busen i skogen drog vi ner på daltons och irich :) träffade fisken som va så himla full :p

I morse klev jag upp 7 bara för att följa med och rida med jossan med de skulle jag juh inte ha gjort för där va juh carro som totalt ignorerar mig men märta var juh fin iaf de svider verkligen att behöva sälja henne nu :( men men ...
har även ridit masse och aramis idag masse har verkligen blivit SUPER fin nu jag älskar verkligen honom :D aramis och jag går inte ihop riktigt när det gäller dressyren med den ska tränas på :p hehe

ikväll vet jag inte va de lir får se om björn har några planer annars lir det bara hemma mys kväll :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hon är ju inte mogen nånstans :-) Du skulle egentligen gapskratta!! Syns imorrn på tävlingen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback