jag är inte så stark som du tror.....

som sara skrev i en kommentar igår jag brinner nog.... men jag tror att elden börjar slockna för idag har jag verkligen inte orkat stå på mig nu känner jag mig liten och klen och som om att det bara är mitt fel allting nu får jag bara skiten för allt och blir påhoppad för saker jag inte har ett skit med att göra!!! men som vi nu har kommit överäns om så är vi inte vänner med vi ska inte ens heja på varandra eftersom att jag förstört carros liv.....

nu vill jag bara bli av med allt skitsnack och allt runt om kring mig nån får jätte gärna komma med förslag om vart jag kan ta vägen nån vecka.. .vill på semester !!!

skriver väll i morgon om hur jag mår och så... tjing

Kommentarer
Postat av: Marie, Masse & Aramis

Du ska verkligen försöka stå på dig, men jag vet hur svårt det kan vara. Men i helgen ska vi ha ROLIGT så då får du glömma allt "groll" för ett tag :) Kramar Marie

2008-09-19 @ 00:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback