jobbit med måndagar..

vaknade typ tjugi i åtta och skulle ha morgon fording va i stallet tio i åtta och klar tio över :) är så himla snabb :p sen bar de av till skolan hade näthandel B med bitte och sedan lunch. =)
Nu Sitter jag i skolan igen har småföretagande B mycket man gjort i andra ämnen så de är himla skönt :D
Börjar få tillbaka rösten nu iaf :) men har åkat smitta johanna men de får hon skylla sig själv för :p de va inte jag som sov hos henne direkt ;) hehe

I efter middag ska jag till märtisen och börja trava henne :D de är så skönt att hon börjar bli okej nu =) sen vet jag inte vad jag ska göra kanske man ska åka och hjälpa marie med pollarna ska juh tävla på söndag så man borde juh rida på aramis lite men han va inge roliga att rida dressyr på :p hehe masse är min lilla prins så han vill jag rida :p

Pratade men min lilla fisk i går han blir juh 20 på onsdag :D plus att han kommer hem då med =D) han ska få den FINASTE pressenten av mig :p hehe

skriver mer i kväll om va som händer sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback