körkortet .....

de har hänt mycket sen igår eftermiddag eller a hela eftermiddagen igår hände de VÄLDIGT mycket...
Carro är uppsagd från stallet nu. så det vara massa strul hit och dit med de igår... man kan juh hoppas på att "grannfejden" är över nu.
Pappa följde även med mig på körskolan igår så vi skrev in mig där och fick min första körlektion idag =)
körde i morse gick riktigt bra hon tyckte inte att jag behövde köra så mycket mer så vi bokade teoripovet och uppkörningen samt de som hör till allt de :) så snart har jag också körkort förhoppningsvis :) de är juh bara de där med åldern kvar =/

Christian kom även hem igår :D åt lite glass och så eftersom han fyllde år så nu har jag ett vandrande system :p hehe nej då.. ikväll kommer iaf släkten och firar honom mysigt :D

nu ska jag åka och ta in hästarna tjingeling =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback