min eftermidddag ...

har gjort väldigt mycket idag. tränat två hästar ridit tre vart på blåberget och lite små pyssel ;p

skrev juh förut om träningarna i morse. och vid tre tiden kom jossan, erik och per och hämtade mig för att jag skulle få köss till stallet men vi åkte på blåberget först.. när vi kom dit hade dom stängt men vi fick i vilket fall åka in och slänga skräpet sen när vi greja där så var erik arg på sur tantet som jobbar där, per va arbetselak , jossan vågade inte ta i sakerna för att hon inte ville bli smutsig och jag stod mest bara och skrattade :p hehe
sen åkte vi till stallet för att kolla märta och filma elsa lite, elsa var jätte fin och märta känndes inge vidare =(
men nu måste ja sova häll på å somna med datorn :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback