mycket att göra....

Idag har jag hunnit med mycket iaf kvart i 7 stog vi i stallet redo att åka och träna med masse. skulle träna halv 8 :) tidigt men ändå skönt. sen var det bara att åka och byta häst och eftersom att märta inte va fräch i går så tog jag aramis min lilla hoppe häst i stället :) dom var fina båda två men på olika sätt :p sen ungefär samtidigt skoddes mina andra två hästar så idag har det varit full rulle :p

har även vart och köpt en hoppkavaj till helgen eftersom jag nu ska iväg och hoppa igen :) jobbit att låna andras.

nej nu ska jag ta och vila en stund tills jossan kommer och hämtar mig vi ska till märta och elsa för att kolla om märta vart bättre när vi skodde henne :D ting :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback