Christian 20 år :D

Idag fyller min lilla fisk 20 =D fy vad jag längtar efter dig skönt att du kommer hem ikväll :D du ska få VÄRLDENS bästa pressent :D

Min eftermiddag i går va fullsmockad ! åkte till marie och hoppade med aramis tränade omhoppningssvängar. vi ska rida för två segrar i helgen :p hehe mamma är juh sjukvårdare så de är juh bara att köra gärnet :p tihi
sen efter att jag hoppat aramis åkte jag till märta och gick ner till ridhuset. vi travade för första gången på en månad :D hon är lite stapplig men hon känns riktigt fin nu vill jag inte sälja henne längre :( kan inte någon ge mig lite pengar så jag har råd med båda (a) =)

nu är jag på skolan iaf vi har teoretisk idrott där vi ska prata med idrottsläraren..
iefter middag har vi psykologi vilken jag inte vill läsa längre..

Men nu vill jag inte skriva mer är så himmla föbannad på carro så nu är jag bli helt tokig!!!!!!!!! snart flyttar DU eller JAG !!!!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback