roligaste kvällen på läng igår ...

måste bara säga att till alla som inte va på raileway igår NI missade verkligen årets händelse iaf i mitt sälskaps geng .. de va så sjukt roligt och full blev jag :p idag har jag sån träningsverk i tiseps efter allt dansande :) hehe

vi kom hem bra sent och så va de bara att kravla sig upp till 9 eftersom jag skulle ner till edsbyn och rida kurtan :D meningen var att ja skulle köra ner men de va inte jag riktigt i tillstånd till så jag sov precis hela vägen ner :p
kurtan var iaf jättefin vi fick åka med honom själva och prova på lite lasta å så =)
sen så har jag vart hos märtisen nu i kväll lilla tanten :D..

till dig som skrev anonymt klart jag lägger upp en bild åt dig på herrarna :p
detta är björn :D


Björn =)

Kurtan =)


Kommentarer
Postat av: Anonym!!

TACK för uppdateringen!

Nu sken min dag upp helt och hållet :)

2008-09-29 @ 15:46:02
Postat av: sara

Tur du inte körde, med tanke på att du va på Max 03.00 och fortfarande inte sovit nått ;-) Ajjabajja!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback