mads träning..

nu är jag äntligen hemma efter en helg hårt arbetande på gärde och träning för mads =)

träningen för mads har varit jätte nyttig =)
Mads red idag och red märta på ett helt annat sätt vilket jag tror var väldigt viktigt för mig att se..
många tips är alltid bra så det känns super bra.. =)
tisdag och onsdag är det träning för ia igen då ska märta få jobba igenom kroppen ordentligt tror jag =)

just nu väntar jag på mat de är min älskling som bjuder på middag han ska försöka göra max hamburgare :p

efter som vi har "gått" i skolan i helgen så är vi lediga måndag tisdag :D såå jäkla skönt ska verkligen bara ta det lugnt =) ska också boka tid till tatueringen tänkte jag =)
sen så tänkte jag boka tid hos frissan med tänkte klippa till en riktig frisyr =)

nej men nu orkar jag inte skriva mera kanske kommer med något super överraskande i morgon eller nått men sånt vet man aldrig ;) tihi

cya!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej =) Har nyss köpt honom men tävlade honom i fjol några gånger, bl.a i Umeå på deras stortävling. =) Ska väl ut nu i sommar och tävla tänkte jag =)

Postat av: Anna

Ja det blir till att börja med LA kanske någon msv i slutet av säsongen, beror på hur det går =)

2009-02-03 @ 12:52:17
URL: http://myentirelife.blogg.se/
Postat av: Sara

Vem àr Mads ????????

2009-02-03 @ 16:05:49
URL: http://sarizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback