tips sökes..

Sitter i skola har precis sikerat en kräfta.. fy va äckligt sånt där är..


imorse var märtisen så himla duktig kommer att lägga ut små klipp på http://isabelleserrander.zoomin.se i kväll.


första lektionen idag var det idrott på schemat vi skulle åka skridskor vilket var lite roligt eftersom jag är värdelös, och inte nog med att vi skulle åka skridskor vi skulle spela hockey med :p tihi

men inte en enda vurpa gjorde man och jag är stolt över mig själv :p


ska nu välja ett ämne om människan som jag ska fördjupa mig i så jag vill jätte gärna ha tips det är i naturkunspen jag ska fördjupa mig :p


efter skolan ska jag men johanna och simma bra träning för kroppen =)


ska sluta nu!

CYA!!


Kommentarer
Postat av: Stina

Men tack så mycket:) Tog ett tag innan jag fick till det! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback