fredag..

skolan igen nu har precis börjat..
vi går igenom svaren sen gårdagens uppgifter.
idag ska jag hämta tröjorna som uf ska ha ska bli roligt å se om dom blev bra =)
sen ikväll så har jag inga planer än men det blev iaf ingen karlskoga resa.
tänkte jag skulle hoppa lite med milton i helgen =) han verkade vilja de på träningarna för ia vrål pigg :p tihi

I eftermiddag är det naturkunskap med men jag skulle behöva göra en massa saker..

konstigt nog så är jag faktiskt sugen på att gå ut ihelgen.. tänker inte säga varför jag vill ut igentligen men christian vet :p tihi

men nu ska jag börja på ett nytt kapitel skriver kanske ikväll =)

cya!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag VILL också veta :), för nu blev jag nyfiken juh :) kram

2009-02-06 @ 13:25:15
Postat av: Sara

ààà Milton!!

Snart drar tàvlingarna igàng va? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback