tillbaka i skoolan...

så är man tillbaka i skolan igen.. det är faktiskt mer okej än vad jag trode att de skulle vara.. =)

vi jobbar på som fasen med uf nu måste verkligen få till det så att vi inte sabbar massa betyg som uf tillhör.. men de verkar som att allt kommer gå vägen nu produkterna är beställda och vi är en bit på väg =)

idag tänkte jag dra vid två från skolan och åka till birsta ska lämna lite papper till linnéa på boom och fylla i lite om löner å så =)

i tisdags var jag mats älskling och marie ute och åkte skoter vi var lite klantiga så vi missade tyvärr bitline men de var mysigt att åka skoter med =)
hade hoppas på skoteråkning i helgen med men nu ska jag jobba hela helgen så det blir väll inget av de då..

sen så måste jag bara skriva av mig lite...
jag är inte så dum så att jag inte förstår att du inte ville ha med mig men säg de istället för att ljuga det känns mycket bättre för mig då...

men nu ska jag göra en affich som ska göra att vi säljer som bara den :D tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback