Spån tisdag!

Tjoho!! Idag har de varit rullfart från morgon till kväll!
Började som vanligt med morgon fodringen. En miss från gårdagens kvällfodrare var att dörren till gösselstacken lämnats öppen så vattnet i hela stora stallet frysit. Men som tur var va det lätt åtgärdat med en värme pistol och vattnet var igång igen.
Efter frukost saltade vi ridhuset för att binda ihop dammet och efter harvade vi fint.
Mockade resterande två boxar och vild djuren (Lacthos och Quattro) och städade bort lite gamalt hö från gården.
Dax för att mata lunch och sedan mata sig själv med lite.
Efter lunchen red jag och Sissel två hästar var och longerade varsin.
Jag hade Vera, Lasse och Quattro på mitt schema idag, Q gick bra han har blivit mycket ärligade nu på senaste veckorna och jag känner att de har släppt nu.
Har dock lite besluts ångest över om jag ska tävla i april eller ej men ska prata med Ludde och Hanschen i morogn tänkte jag, Hanschen kommer nämnligen i morgon för att köra ett pass med oss.

Nu ska jag titta på matten lite igen.
Kram Issa!!

Kommentarer
Postat av: Elinore

SV: haha nej du ser rätt den är rätt så suddig ;) haha ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback