8 maj 2010 - Vikbolandet

Idag har jag varit med Helena i Vikbolandet. Riktigt skit väder har det vart! Regn och regn och reng.
Calven och Helena var iaf duktiga. Från Sjövillan var även Alva och Linnéa där. De var jätte duktiga båda två med.

Själv har jag vara varit hästskötare. Quattro fick vila efter som vi kom hem rätt sent och jag var så frysen.

Fick en fråga av Anonym med;
Så hemligt är det nog inte eftersom andra bloggar om Globenträning ihop med Sjövillanryttare:) Var ni hos IG?
Om de var hemligt eller inte vet jag inte skrev det för att jag inte visste :p Vart vi var det har jag ingenaning om jag är ju som sagt "turist" i stor stan. ;)

Tittar på tvn och hörde precis en liten rolig sak.
Laptop de trodde jag var en bikiniöverdel för samer.
HeHe

Kram Issa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback