Bild på Ladie!

Var med Qú till ridhuset igår. Jobbade med att lösgöra honom och få honom att behålla samma tempo och energi om jag bara åket med. Han har lite lätt för att rulla iväg snabbare och snabbare om jag inte är på honom. Tyckte han kändes helt okej.
Vi gav oss också på hemlexan Ia gett oss att kunna göra ettorna från höger. Alltså inte flera i rad utan vänster direkt höger. Åt andra hållet går det jätte bra men just från höger har jag inte riktigt kommit på det än. Men vi har ju nyss börjat så jag kan inte kräva att de ska sitta heller. Men vi fick till det några gånger iaf det gäller att han väntar in mig och att jag byter tillbaka innan han hunnit göra klar första bytet.

Ikväll ska Qu och jag ha teori för mina elever borta på Kungsnäs. Vi ska prata och visa att all ridning bygger på en bra grund och att alla oavsett nivå har samma grund att stå på.


Nu kommer det äntligen en bild på lilla Ladie.

image description

Kommentarer
Postat av: Stina

Ja men visst är det!!:-) fick det dessutom för halva priset! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback