Nu ni!

Nu kommer äntligen en liten uppdatering!

Åkte av Qu första advent här ganska rejält. Fick hjärnskakning och krachade låret på höger benet vilket har gjort att jag fått rida väldigt försiktigt.

Ialla fall har vi hunnit med lite träning för Ia men fick tyvärr ställa in träningen för Mattias Jansson pga ovädret som var i fredags.

Jag har även varit två turer till Stockholm för lite Globen, shopping och ridning.



Lite ny utrustning:


Qu har blivit klippt men den bilden sparar jag till en annan dag.

Nu är ni iaf lite uppdaterade.


Kommentarer
Postat av: helena -stolt uppfödare till Q

Hej Hopp! Hur gick det till med klippningen?? Och du lever och mår bra? Med tanke på hur det var sist du försökte!

2011-12-14 @ 14:46:10
Postat av: evelina sundling

näe, köpte du det orangea schabraket?! Vad avis jag blir, jag vill också kunna ha orange på min ponnyplutt!

Postat av: linnea

Snyggt med orange :)

2012-01-12 @ 19:12:57
URL: http://lbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback