5 januari 2011 - flera dagar!

Nu blir det flerdaqgs uppdatering.

2 januari - Mamma följde med till ridhuset för en uppdatering av Q eftersom hon inte sett honom på länge. Tog en rätt lång framridning i trav med mycke sidvärts för att få honom kvik för hjälperna och det hjälpte verkligen till i galoppen sen för som han galopperade. Fick en underbar känskla och tänkte att det kändes bra för att visa mamma att 3 st 4or klarar vi nästan av men de satt direkt och jag tänkte att undra hur 3orna skulle gå och provade, mycke bättre än fyrorna luftiga och stora åt båda hållen. Skit kul. Sedan tog vi traven ännu mer sidvärts men nu även skolorna, måste komma ihåg själv att tvära lite extra på träning.

3 januari - ute ritt finns i bloggen

4 januari - hade Nemo med mig i stallet och fick lite skuldkänslor över att lämna honom ensam så jag tog med mig honom ut och skrittade en sväng. De var så duktiga båda två mest Quattro dock som inte trampade på nemo, som hellre ville sitta uppe på Q´s rygg med mig. hehe

5 januari - Vilo dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback