In checkade...

Nu är vi in checkade på både hotellet och i boxen på Ridskolan. Q såg nöjd ut när vi lämnade honom debuten på att sova ute i mobila boxar gör att morsan blir lite nervig. Men han klarar sig nog store man. Red lite på ponnisarnas framridning, han kändes rätt okej men var fruktansvärt spänd stackarn.. Drog ner på tempot och bara la honom i en djup, låg form för att få honom att slappna av. Mycke sidvärts och raka linjer för att få in honom i hjälperna. Nu ska jag kolla igenom programmet lite till, det var lite klurigare än vad jag tänkt mig men den här helgen tar vi det vara som träning. Sov gott på er så kommer det löpande raporter under morgondagen.

Kommentarer
Postat av: E-M

Hoppsan hoppsan....hoppas han sover gött inatt då, den gode Qu.Åhh hoppas frullen på hotellet blir till din belåtenhet ;)

Nu ska jag fila på proppen till juli tävlingen...

Lycka till imorrn och håll oss uppdaterade :)

Morrs o godbaj over and out....



2011-05-28 @ 00:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback