Lite frågor...

Har lite tråkigt så jag snodde den här från Emmas blogg.

Hur började det:


Hoppning:
Vilken häst har du hoppat högsta enkelhindret med, vilken höjd?: Killbarry Hot Cake "Kakan"
Vilken häst har du hoppat högsta banan med, vilken höjd?: Aramis 115
Vad tävlar du för klasser?: --
Vad har du tagit för placeringar i år?: -
Vilken klubb föredra du att tävla hos?: -

Häst:
Vem är den hetaste hästen du ridit?: Häst - Plexus och Ponny - Kakan
Vem är den starkaste hästen du ridit?: Oj tänker till nu tycker jag Ararat som jag rider idag men om jag blickar tillbaka är det nog min första storhäst Scott.
Vem är den minsta hästen du ridit?: Putte, tror jag.. Många år sen..
Vem är den största hästen du ridit?: Rachman, äg. Linnea Dubois
Vem är den häst du tog grönakortet på?: Hade man en häst då? Isåfall tror jag det var Mirå, äg. då Sundsvalls fältrittklubb.
Vem är den häst du tävlade först i dressyr?: Felix II
Vem är den häst du tävlade först i hoppning?: Mirå
Vem är den häst du tog din första placering med?: Snobben
Vem är den häst du tog din senaste placering med?: Quattro Star F
Vilka hästar har du tävlat i lag med?: Felix II - 03 Armona DIV 1 -06 Martina -08

Antingen eller:
Häst - Ponny
Dressyr - Hoppning
Utomhus - inomhustävling (De gillar Qu bäst)
Satsa för seger
- Fis rida
Vitt schabrak- Personlig färg
Ridstövlar - Chaps
Spilta - Box
Spån - Halm
Räcke - Oxer - Ensam

Kompis i hagen


På vilken klubb började du rida?: Jag började rida på Sundsvalls fältrittklubb 1996 då var jag 5år.
Vem gjorde dig till den ryttare du är idag?: Maria Eriksson och Marita Lund är de två tränarna som jag lärde mig rida på "riktigt" utav. De är dem som fått mig att bli kvar innom ridsporten.
Vilken häst har lärt dig mest?: Den är svår, har suttit på många bra läromästare men jag tror nog ändå att Armona är den som har lärt mig mest som orutinerad sen har jag lärt mig lite mer finlir på anrda.
När började du tävla högre än klubbtävlingar?: 2003
Vilken häst har du mest placeringar med?: Oj det har jag inte koll på men det kan nog vara Armona.

Dressyr:
Vem är den mest utbildade häst du ridit?: Det måste vara Chivas, Liane Wachtmeister´s gamla GP häst..
Vilken häst har du din högsta dressyr placering med?: Martina
Vad är det svåraste program du ridit?: FEI Prix St:Georges
Vad tävlar du för klasser?: Msv B just nu
Vad har du tagit för placeringar i år?: 2 st Segrar, 2st 2:a platser och en 4e placering på 6 starter.

Kommentarer
Postat av: E-M

Den där var ju jättekul!

2011-05-20 @ 15:26:04
Postat av: Emma

Märta är bäst! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback