Lilla Ladie..

Min 2åring är så underbart snäll!!
Igår tog jag och Maria ut henne för andra gången. Maria longerade henne och sedan skulle jag hänga på henne men jag satte mig istället och hon bara traska på som om det var vardag i hennes ögon :)

Qulan har gått två pass för Ia.. Han var inte riktigt på humör igår men idag gick han jätte fint. Duktig kille de där när han vill..
På lördag åker vi till Östersund men på fredag ska vi grillas lite av Peter Nordlander


Issa kom ihåg!
I serien "nyp" lite på höger tygeln när du byter till höger..

Kommentarer
Postat av: Mia

Svar:tyvärr är jag dålig, har njurbäckeninflamation och mina hästar har därför fått sig en kortare viloperiod.. Så vi är inte fit for fight i helgen tyvärr...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback