Väntans tider!

Nu har bloggandet inte hinnit med min fart riktigt.
I måndags åkte jag, mamma, Anna, Marita, John, Nils, Quatto, Diezel och London ner till Stockholm närmare bestämt Kungsängen för att prova och köpa sadlar.

Jag gjorde en beställning på Childeric DUC den djupaste i stätet, framåt skuren i kopan för mina ben och helbrun.. Kostade på mig nu en sadel som passar mig med mina långa ben. De mätte hela 115cm!!
Vi får tyvärr räkna med 10 veckors leveranstid men den som väntar på något gott som man säger.. Jag är iaf över lycklig!



I övrigt rullar vardagslivet på med lektioner och ridning av Qu.
Vi har även ihelgen byggt om stallet lite för att få en tillfällig extra box och ett litet extra utrymme. Ska komma ihåg att knäppa lite kort på stallet så ni som är intresserad får se hur jag har det hemma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback