Min drömhäst..

Fortsätter på de fantastiska rubrikerna jag har fått hjälp med.
 
Nu kanske detta låter konstigt med tanke på föregående inlägg. Men min drömhäst är faktiskt Quattro.
Skulle jag då bygga om honom till den absoluta drömhästen skulle jag börja med att byta ut hans temprament.
Jag skulle dock inte vilja ha bort allt men lite lugnare i psyket skulle han gärna få vara. Sedan skulle jag vilja ha lite "kvickare" ben på honom. Han är en häst men väldigt mycket uttryck i sina gångarter men han blir i dem gärna långsam och flächig vilket gör att man få kämpa för att få ett bredare register i framför allt traven.
 
Sedan skulle han vara precis som min drömhäst skulle vara.
Klart att jag hade kunna skriva Totilas eller någon sådan med men vi som "supportrat" har ju ingen aning om hur de är att rida på.
 

Kommentarer
Postat av: Josefin Söderblom

:)

Postat av: Josefin Söderblom

Blev något fel med länken ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback