Tävling två i Högbo...

Årets andra nationella tävling var nu i helgen i Högbo.
Vi red två klasser på lördagen även här en Msv B och Msv A sedan St. Georg på söndag.
 
Försökte så samma lugn som nere på Segersta men jag lyckades inte riktigt till första klassen, han var lite väl taggad så jag hamnade lite i dragläge vilket var synd men 65% och en fjärde plats blev det av 28 starter.
 
Nästa klass msv A kändes han mycket finare tyvärr la jag in missar på alla kofisienterna i galoppen vilket för att poängen rasar ganska fort. Slutade på 62,55 11 av 18.
 
Söndag var han jätte fin och han kändes verkligen lugn så jag provade lägga på lite mer tryck och de fungerade fick tyvärr några missar men det gör ingenting nu tycker jag huvudsaken är att vi börjar hitta rätt igen.. 64,38 blev % och 8 av 21 starter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback